Tuesday 1 May 2012

PAS Semakin Keliru



Banyaknya Iklan Ubat Kuat Di Laman PAS

Jika anda masuk ke laman-laman proPAS yang sedang bincang isu terbaru, anda akan dapati mereka semua semakin keliru, semakin kebingunan dengan malapetaka yang menimpa Pakatan Rakyat. Mereka menyesal menjadi ahli PR, ada yang kata dah terlambat, ada yang minta cepat-cepat lock discus pasal isu Azmin, ada yang minta admin dia cepat-cepat buang perbincangan LBGT yang ditentang YB Nasharudin tetapi disokong Anwar.

Kasihan mereka semakin keliru dan semakin pening apabila pemimpin-pemimpin mereka ada yang sembah Anwar, ada yang sembah Lim Guan Eng, ada yang sembah Ambiga. Mereka bukan setakat sokong tetapi menyembah. Unit Anal PAS sudah berani mengepung Ambiga LBGT, Mat Sabu sudah pandai sembahyang di tepi jalan walaupun Masjid tak sampai pun 100Meter, berapa ribu yang datang tak sembahyang semasa pemberontakan 28 April lalu. Yang berpegangan tangan bukan muhrim, yang baring basah kotor di bawah pokok dan tepi bangunan, yang solat syukurlah, yang tak solat memang ramai. Itu urusan dia dengan Allah lah, tapi pemimpin dia kena bertanggungjawablah. Di tengah-tengah LRT, kami bertanya budak-budak yang pakai baju Bersih dengan segala kotor, ada yang berbau hancing, tanya dia dah solat kah, aiik terus lari malu-malu kushing.

Lihatlah dalam bab solat pun mereka sudah semakin keliru, nak solat teringat pula Ambiga, nak solat teringat pula Pakatan, kasihan semakin keliru. Dengan tersiarnya filem Azmin, mereka semakin keliru...Tolonglah mereka. Tolonglah mereka.Tolonglah mereka.

No comments:

Post a Comment